wtorek, 1 stycznia 2013

1 styczeń i....

                            

                                            Postanowienia noworoczne !!

 Tak jak i każdy pewnie zawsze je sobie wymyślam wypisuję ale nic z tego zazwyczaj nie wychodzi ...
 W tym roku do tych nowych celów podeszłam z dystansem. Wszystko przemyślałam i oto moja ostateczna lista :


~Lepiej skupić się na nauce !


Mimo ,iż moje oceny nie są najgorsze to i tak chcę je bardzo poprawić. ( w końcu prawnik czy architekt powinien być zdolny ^^)

~ Czytać minimum jedną książkę w miesiącu .

Uwieeeeelbiam czytać książki. Od pewnego jednak czasu nie mam czasu na ich czytanie a trochę mi się ich zebrało. W moich planach jest również przeczytanie słynnej serii PLL , ale to musi chwilkę poczekać .

~Gra na gitarze ♥

 Hah ! Wstyd się przyznać ale gitarę mam od półtorej roku. Zakupiłam ją w wakacje i od razu chciałam grać. Niestety wymaga to czasu i... cierpliwości której ostatnio mi brak . Jakiś czas temu zakupiłam nawet książkę w której wszystko dokładnie jest opisane i myślę ,że teraz będzie mi o wiele łatwiej .

Ahh ta jakoś telefonu.
Mam jeszcze kilka postanowień ale zostawię je dla siebie . Jeżeli tylko będę miała czas zrobię jutro może ootd albo "What's is my bag ? " . Co wy na to ? 
Wiem jedno post o MIKOŁAJU pojawi się na pewno !

 Znikam do powtarzania fizyki ;3

Love ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz