niedziela, 30 grudnia 2012

KRYZYS UPADŁ !

Hej dziewczyny ! (i chłopaki jeżeli to czytają ^^ )


 Jak w tytule , kryzys w moim ,życiu opadł i jestem bardzo z tego powodu szczśliwa ! Yey wreszcie mogę powrócić do pisania bloga i to bez żadnych przeszkód .

 Co jakiś czas miałam coś do was napisać , jakieś przeprosiny albo chociaż wyjaśnienie , ale za każdym razem jak już się zebrałam wszystko nagle trah ! I już po pisaniu do was ; c

  Dzisiaj już sylwester ! Ojej jak to szybko zleciało. Mamy godzinę OO:18 a ja zabieram się za porządki w moim pokoju . Zamierzam zacząć ten rok na nowo ! I tym razem mi się uda. Jestem zdeterminowana !

Niestety ale nie mam pod ręką aparatu więc dodam jakieś starsze zdjęcie

 I mam jeszcze do was pytanie ^^ . Wiem ,że na wiele dziewczyn pokazuje na blogach co znalazły pod choinką ,więc może i jesteście ciekawi co ja tam znalazłam ? ;d


Mooniaa ♥

2 komentarze:

  1. Właśnie tez planuję taką notkę ;)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Blog !!
    Zapraszamy do nas :D.

    OdpowiedzUsuń