niedziela, 6 stycznia 2013

Christmas gifs !

Heeeeeloooou !

 Jak wam mija pierwsza niedziela w nowym roku ? Mi osobiście dość leniwie. Przed chwilką wróciłam z małej wyprawy po lody do maka i od razu mi lepiej. Lody jednak poprawiają nastrój o całe 100 % .
 Anyway. Wracając do tematu postu , dzisiaj pokażę wam moje świąteczne prezenty. Ja jestem z nich zadowolona w 1OOOO % . Muszę powiedzieć ,że przy otwieraniu paczek było miło zaskoczona zawartością .

1.The sims 3 "4 pory roku" . Już grałam i muszę wam powiedzieć ,że ten dodatek jest naprawdę świetny !

2. Leginsy w norweskie wzory oraz pasiastą bluzeczkę z długim rękawkiem. Leginsy są na prawdę bardzo ciepłe , jednak dość pogrubiają uda  , natomiast bluzeczka jest z b.dobrego materiału co sprawia ,że nosi się ją z wielką przyjemnością !


              
3. Kubek termiczny. Mój pożyczył tata i zostawił go w samochodzie więc zmuszona jestem pożyć zdjęcie z internetu . Kubek jest b.podobny do tego z wyglądu.
4. Torba z New Yorker'a. Bardzo klasyczna i wygodna. Mieszczę do niej moje wszystkie książki oraz "niezbędne" rzeczy i jeszcze mam trochę miejsca !

  
 4. Protownica firmy BaByliss. Jest naprawdę świetna. Szybko się nagrzewa a funkcja wybierania temperatury na prawdę ułatwia życie !


5. Zestaw rexony.


7. Pianka głęboko oczyszczająca oraz krem matujący-normalizujący z Pharmaceris T. Tutaj pojawi się recenzja ,ponieważ o tych produktach chciałabym trochę więcej opowiedzieć . UWAŻAM ,ŻE SĄ FANTASTYCZNE !



  A wy co znalazłyście pod choinką ?

P.S. Trzymajcie za mnie kciuki na testach semestralnych !

Mon

1 komentarz: