piątek, 18 stycznia 2013

Bo sroczka zawsze coś wypatrzy i..



  kupi. Na wstępie chciałabym was gorąco przeprosić za nieobecność . Testy semestralne były straszne , a jeszcze uczenie się do nich. Po prostu koszmar. Do tego poprawianie ocen , czytanie lektur na ostatnią chwilę i inne pierdoły. Została mi jeszcze odpowiedź z angielskiego,praca klasowa z chemii i sprawdzian z matemtyki ! Aneway. Jakiś czas temu byłam na małych wielkich zakupach i udało mi się znaleźć na prawdę fajne rzeczy . Aczkolwiek jeszcze jutro wybywam na małe zakupy więc dam wam znać co udało mi się upolować ;)


Zacznijmy może od... firmowego sklepu "Ziaja".

*Tonik rumiankowy. Odświeżanie twarzy; nawilżanie , do każdego typu cery. Koszt : 6.27. Poj.:200 ml.
*Masło kakaowe liporegeneracja skóry czyli czekoladowy balsam do ust. Koszt: 5,45. Poj.10,ml.
*Maska nawilżająca z glinką zieloną , skóra sucha,normalna. Koszt :1.59 . Poj.7ml.
*GRATIS PRÓBKI. Naturalny krem oliwkowy przeciw zmarszczkom 30+. Żenada czy ja wyglądam na 30+ ?!



Następnym sklepem będzie Pepco.  Kupiłam tylko 2 rzeczy w tym 1 do ubrania no ale ;>

*Biała bokserka. Rozm.M. Cena. 9.99. BARDZO WYGODNA .

 
Ostatnim już sklepem będzie NY. Tam kupiłam zdecydowanie najwięcej i... najtaniej.

*Zielone "woskowane" spodnie. Rozm. 36. Koszt ... 19.95 ! Tak tak niecałe 20zł ! Początkowa ich cena to 129,95 !

 
*Granatowe zwyczajne rurki. Mega wygodne i pasują praktycznie do wszystkiego co jest dużym plusem. Rozm. 36. Cena.39,95 z 159,95 !



 
* Granatowa bluzeczka z dekoltami w serek. Jest w innym kroju niżeli standardowe bluzeczki. Mamy dwa wycięcia w serek i trzeba nosić pod nią jakąs bluzeczkę na ramiączkach. Rozm.S.

 

*Bluzeczka over size.

 
*Spodnie aladynki. Szokiem jest cena. 3.95. Aż żal było nie wziąć.








No to tyle ♥ Wiem zakupy niby duże niby małe ale dla mnie zupełnie wystarczają i zaspokajają mnie ! 

Jutro wybywam do Galerii z dziewczynami ,więc szczerze mówiąc mam nadzieję ,że coś upoluję ;). Odezwę się jutro z OOTD ! OBIECUJE ! ♥

Bajoo ♥






2 komentarze:

  1. Mam taki sam tonik :D Wow, też bym chciała takie tanie ciuchy gdzieś niedaleko... Szok, że przecenili aż o 100 zł ;o
    • • •
    W wolnej chwili zapraszam, opisuję tu swoje sny http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę niezły zakup !
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń